Demam Makin Teruk. Sila Faham

Saturday, March 20, 2010


Salam. Aku start demam pada 16 Mac hari tu dan sekarang dah 20 Mac kan? Pergh ~ Selalunya aku demam dalam 3 hari jer. Tapi demam kali ini lain pulak. Haih ~

Hari ni aku rasa teruk sangat-sangat. Menggigil kesejukan. Rasa letih yang teramat-amat sangat. Kaki kanan aku yang rasa macam kena kejutan elektrik. Kepala rasa berat. Mata tak berapa nak bukak. Perut lapar tapi aku tak ada selera nak makan. Makan nasi, tak habis. Makan roti, tak habis. Minum air milo pun tak habis. Habis tu, apa yang habis? Hish ~

Wah ada can nak jadi kurus nie. Hehe. Ye lah ~ Selera makan dah tak ada dah. Hehe

Orang yang kat atas ni pun da jugak teringin nak hirup sup tulang. Aku? Segala macam benda yang masuk dalam mulut aku ini tak rasa pape pun! Rasa masin jer ~ Huhu. Tak ada selera langsung nak makan. Huhu

Tapi seteruk-teruk demam aku ini tak adalah aku nak pakai benda alah nie. Tak koseerrrrr aku nak pakai. Haha. Baik aku amik tuala, basahkan dengan air lepas tu letak kat dahi. Cepat, jimat dan murah! Haha

Oh ya ~ Sesape nak belanja aku makan boleh lah ~Sebab memang aku tak kan makan punyer ~ Hehe. Jimat lah duet korang kan? Hehe


p/s : Maaf lah kalau aku tak dapat nak buat tag ke atau tak dan nak berblogwalking sebab aku memang betul-betul tak larat. Sila faham :)


p/s/s : Tetiba rasa macam nak makan pizza jer. Hehe

You Might Also Like

8 comments