My Formspring and My Problem

Monday, March 22, 2010


Salam. Sejak aku berblogwalking nie, aku da perasan jugak pasal benda alah nie tapi aku tak amik port sangat sebab bagi aku mungkin fungsi sama je dengan Shoutbox tue. Hehe

Tapi entah macam mana entah tadi, tetiba terdetik di hati je nak buat jugak lah Formspring. Hehe. Yeay ~ Sekarang aku dah ada acc Formspring taw! Haha


Sesape yang nak tanya apa-apa, tanya je lah ~ Tapi jangan lah tanya benda-benda yang mengarut ok? Tak ada masa aku nak layan ~

Cuma sekarang ini aku tak tahu apa fungsi sebenar Formspring tue. Yang aku tahu Formspring ni macam kaunter pertanyaan. Hehe. Tanya itu dan tanya ini. Hehe

So sesape yang boleh jadi cikgu? Terangkan kat aku pasal Formspring nie :)

Hah ! Nampak tak benda alah kat atas nie? Hish ~ Bengang aku. Aku nak ping blog aku kat Geng Blogger pun tak boleh sebab benda atas nie lah ~ Ada sesape tahu tak kenapa jadi macam ni dan macam mana nak betul kan balik? Aku betul-betul bosan dah dengan benda nie. Sebelum ini bila aku klik kat Geng Blogger tak ada pulak. Hari ni je tetiba ada. Huhu


You Might Also Like

9 comments