Asal Dari Kampung !

Wednesday, June 02, 2010



Salam. Jeng jeng jeng ! Aku dapat award dari blog Orang Kampung :) Thanx kamu ! Blog dia warna hijau taw ~ :D



Beritahu sape dan link kan pemberi award ini
  • Orang Kampung yang telah baik hati memberi award ini kepada saya :)

Namakan 5 nama yang kawan-kawan anda panggil
  • Mai (dulu kini dan selamanya ~ )
  • Sara (sesetengah orang je lah ~)
  • Mama (masa Form 3)
  • Kak Nab (masa Form 1)
  • Anak Tauke Jet (masa Darjah 6)


Apa yang anda buat semalam?
  • On9 FB dan update blog. Oh ya ~ Saya menangis jugak semalam


Kenapa Abu Luqman (pemilik blog Orang Kampung) suka dengan kapal?
  • Mungkin sebab die suka berhijrah


5 perkara yang boleh buat kita gembira?
  • Kejayaan dalam hidup
  • Kehadiran orang-orang yang tersayang
  • Perkara yang lawak/lucu
  • Kasih sayang orang terhadap kita
  • Keadilan


Apa perasaan anda menjadi blogger?
  • Gembira ! :D


Laman maya mana yang mudah dikenali?
  • Facebook :D


Apa sumbangan anda terhadap orang Islam yang tertindas?
  • Saya tak nak bagitahu kat sini sebab rasa macam menunjuk-nunjuk pulak. Huhu


Award ini jatuh kepada sape?
  • Sape-sapa yang ASAL DARI KAMPUNG wajib amik award ini ! Yeah ! :D

You Might Also Like

4 comments