[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Thursday, June 10, 2010

Hidup Perlukan Pengorbanan =.="




"Kadang-kadang kita terpaksa melakukan sesuatu tindakan yang nampak BENAR walaupun hati kita ingin mengatakan TIDAK terhadap tindakan tersebut"

Salam. Entry sedih kot malam ini. Hehe :')

Esok aku dah nak balik Terengganu dah. Flight tak tahu pukul berapa tapi yang pasti pagi. Sampai di KL, aku dengan mak aku akan berlegar-legar di muka bumi Kuala Lumpur dulu sebelum bertolak balik ke Kuala Terengganu dengan bas pukul 10 malam

Bukan tu aku nak cerita. Aku cuma nak bagitahu aku rasa sedih pulak nak tinggalkan rumah aku di Sabah nie. Rasa macam tak syok sebab kena duduk di Terengganu balik yang pasti akan membuatkan kepala otak aku jadi tension gila babeng ! =.="

Huhu. Satu demi satu akan terpaksa aku tinggalkan. Lepas ini bila entah boleh datang ke Sabah sebab aku rasa maybe hujung tahun ni kena pindah ke KL. Insyallah ~ Tu pun kalau ayah aku naik pangkat. Doa-doa kan lah yer moga-moga ayah aku naik pangkat. Amin ~ :)

Esok kemungkinan besar aku tak kan mengon9 kan diri aku ini. So korang jagalah blog aku ini elok-elok yer. Haha ;D Insyallah ~ Pagi 12 hb June aku akan cuba untuk on9 semula. Tu pun kalau streamyx aku dalam keadaan yang baik ! Sebab selalunya ada jeeeeee orang yang nak mari kacau streamyx aku tue bila aku tak ada kat kampung. Huhu

p/s : I love you Hidup perlukan pengorbanan :')

Oh ya ! Doakan moga perjalanan aku selamat sampai ke destinasi :D



TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts