[World Cup] Spain VS Honduras

by - Tuesday, June 22, 2010



YAHHHOOOOOOOOOOOOOOOOO !
Gembiranya aku hari ini ! Haha ;D Sebab apa?


VS


SPAIN MENANG !

2-0 ! Haha :D


Dah dah dah. Tak payah nak cakap banyak. Spain memang hebat ok? Yang dorang kalah masa lawan dengan Switzerland tu sebab dorang hilang fokus. Lagipun masa tu kan Torres tak masuk untuk 1st half kan kan kan? Takpe takpe ~


Sekarang ini aku rasa macam ADDICT sangat-sangat dengan Spain. Kalau boleh, semua pasal Spain aku nak tahu. Haha ;D Oh World Cup dah buat aku jadi angau giler-giler dengan Spain. Maaf Brazil. Walaupun kau hebat tapi aku tak dapat nak sayang dekat kau macam aku sayang Spain =.="


Aku rasa kesian giler dekat pemain Spain berjersi nombor 3 (tak ingat nama) sebab dalam 2 game sahaja, dia dah dapat macam-macam kecederaan. Masa lawan dengan Switzerland, berdarah kat mata. Masa lawan tadi, berdarah dekat mulut dan bola kena kat ttuuuutttttttttt die. Siyes ~ Kesian giler dekat die


Ramos pulak dah 3 kali try shoot tapi tak pernah nak masuk gol. Haha ;D Haih ~ Game tadi memang aku happy giler sebab Spain menguasai game tue. Benci Honduras sebab main kasar lepas tu buat-buat jatuh, kononnya nak amik perhatian pengadil supaya bagi kad merah macam Kaka kena baru-baru ini. No way men !!!!


David Villa. You are my hero tonight :) Im very proud of you young men ! :D Tapi aku agak frust menonggeng sebab kau dah lepaskan peluang masa penalti tadi. Benci ~ Tapi takpe. Aku target kau dapat Hetrix malam ini tapi tak =.=" Takpe takpe

Lepas ini main elok-elok lagi taw? :)


Fabregas. Sila cukur jambang anda =.=" Tapi tak nak cukur pun takpe tapi kalau cukur lagi bagus kan kan kan? Haih =.=" Kenapalah Spain ni dah buat aku jadi macam giler malam nie?


Suke tengok rambut Poyul yang mengerbang-ngerbang bila dia lari-lari. Auwww ~ Nampak macam rambut die lembut je taw. Tak macam rambut aku =.="


Dah dah dah ! Aku nak chow dulu sebab tak ada sebab yang munasabah. Haha :D Ya Allah ~ Aku rasa macam nak menjerit-jerit ke satu dunia, nak bagitahu yang

SPAIN MENANG !

Sekarang ni tengah bingung samada boleh ke tak nak tengok game Spain VS Portugal akan datang ini? =.="


p/s : Tetiba macam baru tersedar dari mimpi yang panjang bahawa ini bukan final. Kan best kalau Final nanti, Spain jadi juara kan kan kan? :D Sokong aku cepat ! :D

You May Also Like

1 comments