[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Monday, June 14, 2010

[Contest] Anda Photogenic? Mari Join Contest Ini :D



Salam. Jom jom jom kita join contest ini ! Baik punyerrrrrr ! :D

Aku kan suke bergambar. Hehe. Maka peluang ini tak kan aku lepaskan dengan begitu sahaja. Haha :D Meh meh join contest ini ok? :D


Nak join? Tekan gambar atas ini ok? :D Cepat-cepat ! Tarikh tutup dia adalah 30 June :D


Wah ~ Ada iras-iras tak gambar banner dengan gambar aku ini? Haha :D Gambar ini lah yang aku pertaruhkan untuk menang pada kali ini. Hehe :D Contest Senyuman Paling Menawan pun belum tahu sape lagi pemenang die =.="

Apa yang aku suke pasal gambar ini? Aku suke tengok lesung pipit aku yang macam nampak tak nampak tue. Haha :D Korang nampak tak? Tak nampak sudah =.=" Satu lagi aku suke pasal gambar ini ialah mata aku. Mata aku nampak bercahaya. Sebab itu aku suke :D

Aku nak tag
Fyra
Viera
Tiq

Ya Allah ~ Kau murahkanlah rezeki aku agar aku menang pertandingan ini. Amin ~


TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts