[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Monday, June 14, 2010

[World Cup] Germany VS Australia



Salam. Aku memang dah ada ciri-ciri penyakit insomania iaitu penyakit tak boleh tidur. Betul ker? =.="

Tengok jam pukul 2 pagi. Apa lagi, angkut lappy duk depan TV tengok bola lah ! :D


VS


Germany mendahului sekarang dengan 2-0, hasil dari tendangan kencang dari Podolski dan Klose :D Yeah ! Aku nak menjerit GOL kuat-kuat hati pun tak boleh sebab orang lain tengah tidur =.="

Aku rasa Germany memang berpesta gol lah erk? Hehe :D
GO GERMANY !



TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts