[World Cup] Germany VS Australia

Monday, June 14, 2010



Salam. Aku memang dah ada ciri-ciri penyakit insomania iaitu penyakit tak boleh tidur. Betul ker? =.="

Tengok jam pukul 2 pagi. Apa lagi, angkut lappy duk depan TV tengok bola lah ! :D


VS


Germany mendahului sekarang dengan 2-0, hasil dari tendangan kencang dari Podolski dan Klose :D Yeah ! Aku nak menjerit GOL kuat-kuat hati pun tak boleh sebab orang lain tengah tidur =.="

Aku rasa Germany memang berpesta gol lah erk? Hehe :D
GO GERMANY !


You Might Also Like

4 comments