Gembira ! :D

Thursday, June 17, 2010




Yes ! Im happy now !


Sebab apa?


Aku punya kazen from Kuantan baru je sampai tadi ! Yeah ! Sukeeeeeee ! Haha ;D


Malam ni nak ajak diorang tengok bola kat luar. Haha :D Harap-harap boleh lah ~ Amin ~ :D Samada tengok bola di Mcd Giant atau kat Batu Burok. Hehe :p Esok ada kenduri kahwin kat rumah anak saudara nenek dan lusa ada majlis kesyukuran dan doa selamat di rumah pak saudara ku ! :D


Masa untuk pulun makanan sedap-sedap sebelum masuk U nanti ! Haha ;D

You Might Also Like

6 comments