[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Thursday, October 20, 2011

Gummy Bear


Assalamualaikum



"Lepas ni kau dah tak adalah nak menangis-nangis depan aku kat sudut bilik aku tue"
"Alaaa tu lah ~ Takpelah ~ Nak buat macamana. Susah dah nak jumpa dengan kau lepas nie"
"Bila kau menangis, kau comel lah"
"HAHA"
"Comel...macam gummy bear"
"HAHA"
"Tahu tak gummy bear tu apa?"
"Tak tahu. HAHA"




Terima kasih lah kepada orang tu yang cakap aku menangis macam gummy bear -.-



TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts