Contest Senyuman Paling Menawan :D

by - Friday, April 30, 2010


Salam. Hari ni aku nak buat tag contest. Erk? Ada ke istilah tu? Teeetttt ! Peduli apa aku?! Haha ;DDD

Act tag contest ini telah di war-warkan oleh Cik Chenta. Haha. Aku rasa aku nak join sebab aku ada banyyyaaaaaakkkkkkkkk gambar yang aku tengah sengih ! Haha ;DDD

Klik pada gambar di atas untuk mengetahui syarat-syarat pertandingan. Hehe :)

Dan gambar yang aku pertaruhkan ialah gambar di bawah ini :D

Haha. Ini baru betul senyuman paling menawan ! Haha ;DDD

Nak tahu kenapa aku suka senyum? Hehe. Aku suke senyum sebab aku suka dengan aku punya lesung pipit ! Haha. Yeah ~ Sila jealous dengan aku sebab aku tahu hanya certain-certain orang je yang ada lesung pipit nie ~ Hehe. Apa-apa pun, syukur Alhamdulillah kepada Allah swt kerana menjadikan hambaNya ini yang sempurna dan cukup sifatnya. Amin :)

Aku nak tag contest ini kepada
Fyra
Kak Ieeko
Kak Aishah
Kak Yana

p/s : Ya Allah ~ Mintak-mintaklah aku menang sebab aku tak pernah menang pun dalam apa-apa pertandingan di blogger ini. Amin ~ :)

You May Also Like

7 comments