Dunia Di Hujung Kuku :D

by - Tuesday, October 04, 2011



Assalamualaikum :)


Sebenarnya kan aku tak ada mood nak update blog. I dont know why. Idea tak datang. Puas aku cari, tak datangdatang jugak. Tak ada benda, topik atau apa-apa sahaja yang mampu aku tulis


Aku lebih dengan Tumblr je sekarang ni sebab aku pakai reblogggggggggggg je sesuka hati aku. Muehehe :)


Kalau aku tak update blog tue, faham-faham je lah ~ Tak ada mood and idea. Haishhhh ~


By the way, aku nak mintak tolong dengan korang nie. Harap korang boleh lah tolong ye sebab aku memang harap sangat korang dapat tolong aku. Tolong je :) Pleaseeeeeeeeeeeeee



TOLONG REKEMEN AKU WEBSITE SHOPPING ONLINE YANG BARANG-BARANG DIA CANTIK, UNIK, LAWA-LAWA, COLOURFUL DAN MURAH??



Sebab kalau aku tak jadi turun KL or Kuantan cuti sem nie, aku shopping online je lah ~ Alaaaaaa ~ Biasa lah ~ Dunia di hujung kuku je. Haha :D


You May Also Like

0 comments