Jom Kita Exchange Link! :D

by - Wednesday, October 19, 2011


Assalamualaikum :D


Tadi aku godek godek jap blog aku nie. Tengok mana-mana yang patut kena baiki ke, apa ke kan? Dan tetiba aku rasa macam nak share berita baikkk untuk korang semua! :D


Haa ~ Suka tak? Suka tak? Suka tak? Tak suka? T_________T


Jom kita exchange link! :D Mari-mari kita exchange link ye kawan-kawan! :D Mudah je, korang perlu pergi kat SINI dan masukkan nama blog korang dan link blog korang dan tekan enter! Senang kan? ^.^

So apa lagi? Cepat cepat masukkan nama korang dalam bloglist aku nie :) Hehe :) Sementara blog aku masih hidup, baik korang masukkan cepatcepat! Haha :D


Dan untuk bagi Fair & Square, korang pun kenalah masukkan nama blog dan link blog aku dalam bloglist korang? Ok tak? Kasi adil ehh ~ Buat tauu! Tak baik tipu. Nanti Allah marah tauuu ~ Hehe :)




Tu nama blog aku dan nama link blog aku. Ok fineeeeeeeeeee ~ Link blog aku tu memang budak-budak sebab masa aku mula-mula buat blog nie, aku kat sekolah lagi. So haruslah link tu berbunyi macam tue T___T Nak tukar, rasa sayang pulak sebab dah ramai tahu dah ni lah link blog aku


Kawan-kawan aku pun dah mula duk mengata dekat aku. Dari 2 meter lagi, dah dengar dah jeritan dan pekikan macam nie,


"Saya budak comel! Saya budak comel! Saya budak comel!"


Hampeh punya member -.- HAHA :D


So apa yang duk tercegat lagi tue? Cepat cepat masukkan link korang dan masukkan link blog aku dalam bloglist korang! :D




Happy blogging my blogger friends! :D


You May Also Like

0 comments