Aku Dah Aktif Balik Dengan Twitter Aku :)

by - Tuesday, November 01, 2011


Assalamualaikum

Semalam aku tetiba ada anginn nak bukak twitter aku. HAHA :D So aku bukak lah ~ :) Aku bukak pun sebab bersebab -.- Ni lah sebabnya


HAHA :D Aku dah ada twitter lama dah tapi masa tu aku tak ada geng nak bertweet lah. So aku just tengok bodoh macam tu je. Ada Twitter tapi tak berbukak dan tak berupdate.


Lepas aku dah kena sekeh dengan kawan aku yang dua orang nie, aku pun bukak lah Twitter aku. Haha :D Weyhhhhhhh~ Tak sangka tauu, dalam aku tak berupdate Twitter aku tue, ada jugak yang follow aku. Adalah dalam 71 orang. HAHA :D


So semalam aku update lah apa-apa yang patut kat Twitter tue. Mana-mana yang aku rasa kurengg aku ubah. HAHA :D Lepas tu tadi, aku pun cek cek lah akaun dan friends Twitter aku


Amboii ~ Mentang-mentanglah aku tak bukak Twitter aku, ramai pulak member-member aku duk kutuk aku kat Twitter. Kuang hajoooo lah budak-budak nie. HAHA :D Tergelak aku duk baca-baca Tweet masing-masing yang 5 6 bulan lepas. HAHA :D





Kau tengok nie? Hampeh lah member-member aku duk kutuk-kutuk aku sebab aku baru nak aktif dengan Twitter. HAHA :D


Act aku ada reason kenapa aku tak update Twitter. Sebab yelah ~ kawan aku kat Twitter tak ada. Lagipun tiap kali aku nak bukak Twitter, line aku slow lepas tu aku selalu terlupa nak bukak Twitter. HAHA :D


So lepas dah kena hentam baik punyeerr dengan member-member aku, so aku decide aku nak aktif balik ar dengan Twitter. HAHA :D Ni bukan alasan tauu tapi lebih kepada jawapan untuk selamatkan diri sendiri. HAHA :D


Ahh budak-budak ni tak habis habis nak bahan aku kat Twitter -.- Haa ~ baham lah aku puas-puas. Kang aku tak aktif dengan Twitter kang baru tahu. HAHA :D


BTW sebelum ni aku selalu link kan Tumblr aku dengan Twitter aku so lepas aku dah aktif ni, aku dah buang dah Tumblr aku dengan Twitter aku so that budak-budak ni tak payah nak kutuk-kutuk aku lagi dah. HAHA :D


Aku pun dah link kan Twitter aku dengan HP aku so kalau ada apa-apa nanti, senang je aku update kat Twitter :) Lepas ni kalau dorang kutuk aku lagi, siaplahh ~ Weyh ~ Aku dah link kan HP aku dengan Twiiter ~ Amik kau! Nanti 24 jamm je aku duk bertweet. HAHA :D


Well ~ ni Twitter aku. Sape yang nak follow, follow lah ~ Sape yang tak nak, takpe :) Tak ada paksaan :)





Hampeh lah -.-


You May Also Like

6 comments