Esok Results Keluar?

by - Thursday, November 03, 2011


Assalamualaikum


Hari ini tak nak cakap apa-apa. Tak nak komen apa-apa. Tak nak buat apa-apa. Katakan tak nakkk!


Sebab apa?


Esok results exam keluarrrrrrrr! Berdebar-debar jugak nie -.-


Ya Allah ~ moga-moga aku mendapat dekan pada semester ini. Aminnn


Jujurlah aku cakap, aku mengharapkan pointer aku naik semester ini sebab aku rasa semua paper aku boleh buat cuma adalah pancit sikit kat situ sana sini. Cuma ye lah ~ kita rasa memang kita boleh buat, betul salahnya kita tak tahu kan?


Apa-apa pun, aku harap sangat paper Costing aku dapat strong A sebab dalam banyak-banyak paper, paper Costing lah yang paling aku confident jawab. Alhamdulillah :) Kalau lah Costing aku dapat strong A, atleast dah boleh cover untuk subjek yang lain


Uish ~ Sebenarnya aku ni bukannya terror bab-bab kira mengira nie. Paper Account aku sem lepas pun lulus cukup-cukup makan je sebab aku memang tak boleh bab-bab nombor nie. Tapi entah lah ~ sem ni subjek Costing memang aku boleh buat dan aku faham. Kebetulan lecturer Costing aku memang best! :D


Insyallah ~ harap-harap dapatlah dekan semester ini dan sekaligus menaikkan pointer aku terus :) Dan bila pointer aku naik, aku nak request satu hadiah dari ayah aku. Hehe :) Hadiah apa? Nantilah ~ Tapi aku dah survey dah kat Kuala Terengganu nie :) Hehe. Dah lama jugak sebenarnya aku nak cuma aku hold on dulu. Sekarang ni baru aku terfikir nak benda tue. Hehe


Ok lah ~ Nak chow ~ Berdebar-debar jugak nie T___T



Kawan-kawan doakan untuk aku ehh? :)


You May Also Like

5 comments