Secebis Kata

by - Sunday, November 27, 2011


Assalamualaikum


Its just a short update only sebab aku ada benda nak kena buat. Huhu


Aku nak pergi download lagu. HAHA :D Sementara line tengah laju ni, aku boleh lah upload cepat-cepat and letakkan dalam mp4 aku tue. Dah bosan weyh asyik dengar lagu sama je -.-


Kepada sesiapa yang datang blog aku, terima kasih banyak-banyak sebab sudi baca blog aku yang tak berupdate lama dah nie -.- Bukan aku tak nak update cuma aku ni tak ada masa nak update. Aku ada jeeeeeeeeee kerja nak kena buat.


Insyallah ~ lepas habis semua kerja aku, aku akan pergi ke blog-blog korang pulak yer? Jangan lah marah tauu. Kalau marah cepat tuaaaaaa! HAHA :D


BTW Salam Maal Hijrah kepada semua umat Islam di seluruh dunia. Semoga di tahun yang baru ini, kita lebih berusaha untuk memperbaiki diri ke arah jalan yang baik dan diredhai oleh Allah swt. Insyallah :)


Syukur Alhamdulillah ~ Aku masih ingat lagi nak baca doa akhir tahun dan awal tahun semalam :) Terus aku save doa tu dan kasi dekat kawan-kawan aku baca sekali dengan aku :)


Aku berharap, tahun 1433H ni ada kebaikkan yang berlaku kepada aku di samping aku lebih mendekatkan diri kepada Allah swt. Aku dah besar, dah dewasa dah. Tak boleh nak jadi macam budak-budak dah.


Aku bersyukur kepadaMu Ya Allah kerana aku masih diberi peluang untuk beribadat kepadaMu


You May Also Like

2 comments