Tarikh 11.11.11 Menyebabkan Pergaduhan? Ish Ish Ish -.-

by - Friday, November 11, 2011


Assalamualaikum


Arghhhhhhhhhhhhh ~ Tensen aku dengan budak-budak zaman sekarang nie. HAHA :D Ambuiii ~ macam lah aku ni dah dewasa sangat. HAHA :D


Eh eh ~ Tahun depan dah 20 tahun lahh :) Tak lama lagi dah birthday aku :) Syukur Alhamdulillah ~ :')


Aku tengah syok bertweet-tweet *biasalah ~ aku dah maju dah dengan twitter sekarang nie* tetiba hati aku tersentap lah tengok tweet member aku. Aku pun tanyalah kan kenapa semua ~ Dia suruh aku tengok wall FB kawan kitorang yang satu lagi


Perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! Menyirap baiii bila dah baca komen-komen yang kawan aku dengan mamat tu duk cakap. Fuhh ~ Hebat betul. Aku yang duduk depan lappy ni pun rasa macam nak marah je dengan orang tue


Act orang tu macam nak menjatuhkan kawan aku nie. Kitorang yang kawan-kawan ni memang dapat notification lah sebab kitorang like apa yang kawan aku tu share. Lepas dah baca satu-satu pun, aku pun macam "haishh~ menyirap jugak sebenarnya"


Aku malas nak taip. Aku dah printscreen kan untuk korang. Korang nilai lah sendiri. Nama yang aku highlight tu adalah nama orang yang nak menjatuhkan kawan aku tue. Kalau rajin, korang baca lah ~ Kalau tak rajin, kena rajinkan jugak. HAHA :D



Lepas tu terus masing-masing senyap. Aku memang dah get ready dah duk bukak je FB kawan aku tu. Yelah kot kot die serang balas atau serang hendap kat kitorang ke. HAHA :D Tapi sebenarnya aku nak gelak dengan si Joyah Mentimun tu. Time orang tengah serius, ada je lawak dia nak buat -.- Sekali kena sound, baru nak serius. HAHA :D


Haishh ~ Malam tadi pun, dah macam-macam benda kat FB orang situ sini duk update pasal tarikh hari ini. Motif lah sangat nak bangga kan sangat dengan tarikh ni. Just nombor je kan? Cuma yelah ~ nombor ni kan lawa kan? 11.11.11


Tapi kawan aku cakap, baik tunggu 20.11.2011. HAHA :D Macam-macam peel perangai kawan-kawan aku nie. Ada yang itu, ada yang ini.

Haaa amikkkkkkkkkkkk ~ Aku tergelak pulak bila baca Ustaz Azhar Idrus komen macam nie :) Sekelip mata je benda ni dah tersebar kat FB. HAHA :D


Betul jugak kan orang cakap. FB ni kadang-kadang boleh buat orang gaduh. Kes kecik je, tapi dah kecoh sebab benda ni senang tersebar -.- Lepas tu kebetulan FB ni kan semua orang dah ada termasuk lah mak bapak kita. Haha :D So sebab tu FB ni macam boleh buat hal dan bikin gempak dung dung danggg


Aku tanya kawan aku. Dia kenal ke dengan budak tue, die cakap tak kenal. See? Sebab tu lah aku memang susah giler nak approve kawan-kawan yang aku tak kenal dalam FB. Sorry lah ~ Aku memang tak boleh nak sesenang hati je nak approve sebab aku takut kes kes macam ni lah ~ Buat senak otak je -.-



#gila glamour -.-


You May Also Like

8 comments