Orang Tak Main Bola Pun Boleh Dapat Jersi Tauuuu ~

by - Tuesday, November 29, 2011


Assalamualaikum


Aku sebenarnya tak tahu nak update apa petang nie. HAHA :D Biarlahh ~ asalkan berupdate blog aku ni dan atleast ada gak lah cerita baru dari blog aku dekat Dashboard korang tue :)



Nahhhhhhhhhhhh ~ jersi kelas aku. Hehe :) Baru dapat tadi. Aku ingat, nanti aku nak pergi hantar dekat kedai, nak kasi letak nama dan nombor aku. HAHA :D Macam cool je kan letak nama sendiri kat jersi kita?


Dan yang terbaru, aku rasa macam nak beli jersi Malaysia dan print kan nama aku dengan nombor favourite aku. Hehe :) Actually aku sendiri tak tahu apa nombor favourite aku. Tapi yang pasti, aku cukup senang dengan nombor 8 sebab nombor 8 itu lah, tarikh aku dilahirkan di dunia nie :)


Ni adalah jersi pertama aku :) Dah lah ~ Aku kan perempuan so kalau nak pakai jersi ni, macam malas lahh ~ Tapi disebabkan sem lepas, budak batch aku pakat duk buat jersi sebab nak pakai masa Family Day kitorang, so aku pun beli lah :) Weyhh ~ kenangan tauu you ollss! HAHA :D


Dan untuk jersi aku yang baru ini kan, jersi kelas aku ni lahhh, aku ingat nak letak nama NEWRIE dan nombor 11. HAHA :D Tapi satu huruf dah RM1.50 untuk print. Eh print ehh? Ke cop ehh? Tak ingattt -.-


Best apa pakai jersi ni. HAHA :D Boleh wat tidur je lah yang aku tahu. HAHA :D BTW atleast walaupun tak main bola tapi boleh lah jugak dapat pakai jersi. HAHA :D


Hmm ~ apa lagi ehh nak update? Tu je lah kot? HAHA :D

You May Also Like

2 comments