Stress Aku Berakhir Bila Adanya Nini. Eh eh ~ Siapa Nini tue?

by - Tuesday, November 15, 2011


Assalamualaikum


ARGHHHHHHHHHHHHH ! Stress betul aku petang tadi -.- Actually tak adalah stress sangat tapi ada lah sikit bengang aku kejap tadi -.-


Well ~ maybe 19hb aku ni aku akan mendaftar masuk kat UiTM Dungun sebab 21hb dah start kuliah. Saje nak balik awal sebab atleast boleh kemas-kemas barang dulu dan lepas tu boleh berlagak dengan semua orang yang baru masuk UiTM sebab dorang dah lah penat travel dari jauh, lepas tu kena kemas barang tapi aku? Aku dah siap boleh jeling lagi dekat dorang sebab aku dah siap kemas barang. HAHA :D Okay tak lawak sebenarnya nie -.-


Petang tadi, pergi lah Pasar Payang sebab mak aku nak cari batik sebab nak ikut tema majlis bertunang Alang dan ikut warna tema majlis perkahwinan Along. Fuhh ~ Banyak pening kepala aku jap tadi XD

Mak aku yang tengah duk fikir batik mana yang patut dibeli. HAHA :D


Last-last sekali, ada lah satu pasang kain yang mak aku berkenan. So mak aku belilah ~ Aku pun ada gak yang berkenan dengan satu kain batik nie, kain batik jenis creepe tapi tapi tapi ~ T___T Malas ar nak bagitau sebab apa sebab terlalu sedih.


Lepas tu pergi kat butik tudung. Mak aku nak try cari tudung yang matching dengan kain baju tue. Cantik you olsss ~ Tapi mak aku tak beli lagi sebab majlis tu lambat lagi.


Tapi masa nak pergi butik tudung tu, bapak lah lama duk dalam kereta sebab hujan. Ya Allah ~ hujan lebat giler hari ini dekat Kuala Terengganu -.- Duduk dalam kereta mau dekat setengah jam sebab nak tunggu hujan reda sikit sebab sebab sebab yerrrrr ~ tak bawak payung! -.-


Lepas tu pergi lah Astaka sebab aku cakap aku nak try cari baju atau jeans kat situ. So mak aku iyeerrr kan jelah ~ Haaaaaaaa ~ kat sini lah yang aku stress nak mampus nie. HAHA :D


Sebab tak ada satu pun yang berkenan di hati aku -.- Kalau ada yang berkenan pun, harga overbudget lah ~ tak ada saiz lah ~ Arghh ~ Stress aku kat situ. Last-last sekali aku tak beli pape pun. Tapi mak aku pulak yang duk enak mengshopping diri kat situ. HAHA :D Dah terbalik pulak dah! -.-


Last-last sekali, mak aku ajak makan kat Killiney. Tapi aku dah kenyang dah so teman je lah mak aku makan. Lepas tu aku terjumpa anak kucing. ARGHHHHHHHH ~ Sumpah comel giler muka dia. Dekat setengah jam aku duk main-main dengan dia


Aku ingat nak bawak balik anak kucing tu tapi bila fikir tak ada orang nak jaga die, so terpaksalah lepaskan dia pergi. Ya Allah ~ manja giler anak kucing tu dengan aku :) Die tengok je muka aku bila aku pegang die dan bila aku nak balik, die ikut ^.^ Masa nak balik pun, aku terbayang-bayang muka anak kucing tue. HAHA :D


Well ~ Masa kat Pasar Payang aku sempat rembat kaften satu. Hello ~ Kaften is the best outfit okay when it comes to sleep. HAHA :D Sebab kain dia sejuk dan bebassss. Tahu tahu je lah maksud bebasnya macam mana kan? HAHA :D


Lepas dah beli, tiba-tiba rasa menyesal sikit sebab kenapalah aku pilih warna gelap? Actually dalam gambar memang nampak macam warna biru kan? Tapi sebenarnya warna kelabu. Huhu. Sebab kaften yang aku ada sebelum ni dah warna biru gelap -.-


Dan dan ~ Aku tetiba ternampak benda ni masa kat Pasar Payang. HAHA :D Terus aku beli dan mak aku cakap "Lah ~ Hok tu pun nak beli" Okay fineeeeeeeeeee ~ Salah ke aku nak beli? Dah lama giler kot aku tak makan benda nie. Benda apa? Hehe :)



HAHA :D Nini ~ Masa aku makan benda ni kan, otak aku sibuk duk recall lagu iklan. Yang ni yang aku ingat-ingat lupa lah ~ HAHA :D


Nini coklat celup
blablabla
Nini coklat celup
blablabla
coklat kacang strawberry
sungguh enak sekali
Niniiiiii ~
NINI!

*pilihan anda*


Weyhhhhhh ~ sesapa yang sebaya dengan aku ker, mesti lah teringat dekat lagu iklan coklat celup Nini ni kan? HAHA :D Adoi lah ~ Nak tergelak pun ada. Punyalah kuatnya perngaruh iklan Nini kepada kanak-kanak seperti aku masa tue. HAHA :D


Hilang stress aku kejap sebab makan Nini nie. HAHA :D


Lepas tu balik rumahhhhhhhhhhh ~ Fuhh, mengantuk gilossssssss aku malam nie. Tadi masa tengok Cinta Elysa pun tersengguk-sengguk aku depan TV tapi demi cerita tu, rela aku tahan. HAHA :D


Alaaa ~ nanti bila dah masuk U konfem lah aku tak boleh tengok Cinta Elysa lagi T__T Kepada kawan-kawan U aku yang baca blog aku nie, TOLONGLAH DOWNLOAD CERITA CINTA ELYSA NI OKAYY SEBAB AKU NAK TENGOK DARI AWAL. HAHA ;D


Kbai. Mengantuk sangat dah nie @_@

You May Also Like

4 comments