Selamat Hari Raya AidilAdha Bersama Pilihan Hati

Saturday, November 05, 2011


Assalamualaikum


Pagi yang indah itu, aku bangun dengan perasaan yang tak sabar-sabar. Tanpa mandi, aku siap-siapkan apa yang patut sebab aku tahu, ada pertempuran darah yang bakal terjadi nanti. Sebab tu aku tak mandi. HAHA :D


Barang yang paling penting sudah aku bawa. Lalu aku berjalan gagah menuju ke destinasi yang aku tuju. Semua orang takut tengok aku sebab dengan barang yang aku bawak ini, tahulah mereka ke mana aku ingin pergi


Gedeganggggggggg ! Kuat sungguh bunyi pintu yang aku bukak tue. Lalu aku terkam ke arah mangsa yang aku nak tuju itu. Aku tengok die dah meronta-ronta dah. Haha :D Aku mampu gelak sahaja


Sekali dia lari dari aku. Aku kejar dia. Dia lari. Aku kejar lagi. Dia berhenti. Aku tengok dia. Dia hunus pedang dia. Aku pun apa lagi ~ haiyakkkkkkkkkk ~ terbang mengalahkan Jet Li lepas tu betengek kat atas kayu. HAHA :D Dia tengok aku tak puas hati


Tetttttttttttt ~ *skrip kena potong sebab panjang sangat adegan lawan aku dengan dia*


Aku ikat tangan dia, aku tengok dia, die tengok aku. Nasib lah kauuu ~ HAHA :D Aku gelak lagi. Sebenarnya aku gelak nak hilangkan gemuruh je. HAHA :D


Sebelum dia mati, dia sempat berpesan kepada aku,


"..Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua umat Islam di seluruh pelusuk dunia. Makan daging tu, ingat-ingat jugak lah dekat aku yang dah terkorban nie.."


Lalu aku dengan lantangnya berkata,


"..Jangan beranganlah ~ sebab bila manusia dah makan kau, konfem konfem lah dorang kenyang dah terusssssssssss melupakan kauu sebab mereka tidur dalam kekenyanggannn.."


Dengan lafaz Bismillah, aku sembelih leher dia. Aku amik kepala dia dan aku angkat tanda aku dah berjaya korbankan dia. HAHA :D *evil laugh*

HAHA :D Dengan kepala kau sudah selamat dalam genggaman aku, aku rasa happy sangat-sangat sebab misi aku hampir berjaya! HAHA :D


Aku pun korek-korek lah kepala kau. Perghhhhhhhhhhhh ~ Sungguh mencabar nak korek kepala kau. Niat aku cuma satu sahaja. Puas aku cari, tapi tak jumpa. Sekali, aku bukak dan jeng jeng jeng ~ aku jumpa pun apa yang aku nak! HAHA :D


OTAK KAUUUUUUUUUUUUUUU!


Dengan terjumpanya otak kau nie, aku rasa aku dah berjaya membuktikan bahawa aku lah pemenang Contest Cari Barang Tersembunyi yang dianjurkan oleh kampung aku yang nak kan otak lembu dan sekaligus melayakkan menjadi pemenang Contest Cari Barang Tersembunyi. HAHA :D


Amenda aku mengarut ni?!

Semunya sebab ini



HAHA :D Idea spontan giler nak buat cerita macam nie -.- Saje saje join. Hehe :)



Kesiann ~ semoga Kau tenang di sana. Aminnn



*cerita rekaan semata-mata tapi gambar adalah yang betul-betul punya. Gambar raya Qurban tahun lepas kat Kota Kinabalu :)

You Might Also Like

8 comments