Alhamdulillah ~ Saya Semakin Okayyy :)

by - Saturday, November 26, 2011


Assalamualaikum


Alhamdulilllah ~ Aku dah dapat diri aku yang lama balik. Cuma tak adalah 100%. Apa yang ada dalam diri aku sekarang ni adalah lebih baik dari diri aku yang masih lost dan asyik cengengg je -.-


Terima kasih kepada kawan-kawan aku yang selalu cuba cheer up kan aku dengan benda-benda yang selalu buat aku gelak. Main Jutaria dengan aku dan jadikan aku sebagai jutawan pada malam tue. Pergi shopping puas-puas hati semalam sampai mau dekat RM200++ lebih duit aku habis. Ajak aku keluar pergi pantai, bertenang di situ. Ajak aku lepak kat Kopitiam and makan-makan. Terima kasih weyh :)


Dan tadi, ajak aku lepak dan keluar dengan kawan-kawan korang yang sumpah sengal dan giler-giler. Semua tu sedikit sebanyak membuatkan aku tergelak dan tersenyum macam dulu-dulu. Aku rindu diri aku yang dulu


Buat masa ni, aku masih jauh dari Dungun. Aku tak tahu bila nak balik sebab aku masih mencari sisa-sisa diri aku yang menghilang. Tiap-tiap malam aku akan cuba untuk selongkar dan muhasabah diri aku seorang diri. Ternyata, aku masih lagi manusia yang serba kekurangan


Lagi sebulan lebih untuk aku mengenjoykan diri dengan angka 1 di depan umur aku. Tahun depan, welcome 20 ann ! :D Tak adalah happy punnnnnnnnnn sebab aku rasa macam aku dah dewasa je sekarang ni tapi masih lagi banyak benda yang aku tak tahu -.-


Terima kasih jugak kepada kawan-kawan aku dekat UiTM yang asyik duk call and text aku sampai ke lewat malam sebab bertanyakan pasal aku. Uish ~ Rasa terharu pulak sebab masih ada orang lagi yang masih mengambil berat tentang aku. Sampaikan ada yang tanya aku "Mai kau kat mana? Tak ada nampak punn! Kau buat fast trex ke? Alaaa tak sempat nak jumpa dengan kauu!" Terharu sangat-sangat sebab macam tu sekali nahh. Hehe :) Terima kasih kawan-kawan semuaaaaaaaaaaa! :D


Dah lah ~ Tak tahu nak cakap apa lagi. Yang penting, aku rasa happy sebab semalam aku shopping banyak giler. Mana yang berkenan, aku terus amik tanpa lalui perangai aku tue. Puas bila dari atas rambut sampai ke hujung kaki, semuanya barangan baru :)


Okay ~ Got to goooo :)


#Hint : Tempat yang aku ada ni, buat aku teringat kisah-kisah yang lepas. Siapa yang tahu, tahu lah ~ Siapa yang tak tahu, its okayy. Its not too important for you all to know :)

You May Also Like

0 comments