3 Sahabat Karib :)

by - Thursday, April 22, 2010

Salam. Bila aku baca entry Cik Fyra, tetiba aku rasa aku nak buat tag tue. Haha. Sebab aku tahu mesti best kan teringat kenangan-kenangan semasa sekolah. Hehe.


1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.


Hehe. Gambar ini diambil semasa Rehearsal Hari Graduasi kitorang. Hehe. Tapi dalam gambar ini tak ada gambar aku ok? Hehe. Bayangkan, semasa rehearsal ini, kena pakai jubah yang sangat-sangat tebal dan besar ! Sekali tengok macam jubah Harry Potter lah ~ Haha

Meet the blue one is Munirah aka Mun dalam kalangan kami. Hehe. Yang sebelah Mun, Natasha Nabila. Dan sebelah Tasha is my deskmate ! Amalina Liyana Hanim aka Lina. Hehe.

Apa yang istimewa tentang mereka bertiga ialah mereka sangat-sangat rapat. Rahsia mereka, hanya dorang je yang tahu. Ok tipu ~ Sebab kadang-kadang aku dengan Fyra pun tahu jugak ! Haha

p/s : tiba-tiba rasa lemah dan takut. tak ada mood ~ =.="


You May Also Like

0 comments