Pemenang Contest Followers ke 500! :)

by - Friday, April 30, 2010


Salam. Hehe. Seperti yang telah kita ketahui, kita dah ada pemenang untuk Contest Followers ke 500 tu ! Yeah ! Sila tepuk tangan ramai-ramai ! Haha ;DDDD

Aku tak tahu lah kenapa aku rasa macam excited giler bila dah ada pemenangnya? =.="

Hehe. Bukak je Dashboard, terkejut aku tengok dah ada 502 followers. Haha. Terus aku bukak email dan tengok pemenang contest ni. Hehe.

Haha. Inilah bukti kepada kemenangan kepada teman blogger kita ini. Hehe

Ehem ehem. Dah dah dah ~ Seperti yang dijanjikan, aku akan promote blog dia dan entry aku kali ini. Hehe. Sesiapa yang tak menang tu, maybe nasib anda kurang baik kali ini. Tak pe ~ Lain kali cuba lagi ok? Insyallah ~ Kalau aku dah kerja nanti, aku buat contest lagi ok? *Ya Allah ~ Berapa tahun lagi lah aku nak kerja? =.="

Pemenang contest ini namanya Eddy. Tak tahu pulak aku nama betul die. Hehe. Tapi panggil die Eddy lah ~ :) Die ini seorang manusia dan berjantina lelaki. Eddy ni umur dia 24 tahun dan berasal dari Kuala Lumpur. Tapi sekarang ini dia tinggal di Pontian, Johor sebab ikut mak ayah die yang bekerja sebagai polis. Takpe. Aku faham perasaan kena pindah-pindah nie sebab aku pernah dan sedang mengalaminya jugak. Huhu T_______T

Bila aku suruh die ceritakan pengalaman macam mana die boleh jadi followers ke 500, die cakap, masa mula-mula aku bagitahu ada Contest Followers ke 500, die asyik bukak blog aku je. Yelah ~ Masa tu followers aku ada 491. Haha. Agak-agak berapa kali lah Eddy bukak blog aku dalam masa sejam erk? Hehe

Dah rezeki dia kan? Akhirnya dia jadi followers aku yang ke 500. TAHNIAH ENCIK EDDY !!!! Dan seperti yang dijanjikan, aku dah letak banner dia di sidebar aku. Korang boleh lah klik banner tu untuk terus ke blog die ataupun klik sini. Haha ;DDD Tapi korang jangan maki hamun die sebab die menang contest aku ni sudahlah ! Kang aku cuuubbbbittttt kang pipi korang tue. Haha ;DDD

Haha. Oklah ~ Dengan ini secara rasminya Contest Followers ke 500 sudah berakhir. Insyallah ~ Kalau ada rezeki aku di lain hari, aku akan buat contest lagi. Hehe. Maybe Contest Online Facebook Sampai Lebam ? Haha ;DDD

You May Also Like

6 comments