SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...

by - Wednesday, April 14, 2010


Salam. Yeah ~ Sape tak kenal Bro Ben Ashaari? Otai blogger kan? Hehe. Dia ada buat something taw. Hehe. Meh meh sini nak habaq mai ~ :) Tapi aku rasa dah ramai dah yang tahu pasal nie. Hehe. Aku je yang baru nak buat :p


Yeah ~ Saya Mahu Blog Saya Di Jelajah Ben Ashaari kerana

  • Aku tahu dia maybe tengah sibuk dan secara tidak langsung, tekanan mula melanda. Jadiiii bila die terjah blog aku, dia akan rasa tenang sebab blog aku ada bunga-bunga segar dan cendawan goreng yang boleh dimakan *cursor blog aku lah ~
  • Aku dah puas jelajah blog die so tiba masa untuk die pulak terjah blog aku. Haha ;DDD
  • Aku baru follow blog dia so aku rasa apa salahnya dia datang blog aku jugak. Kawan kan? :)
  • Aku sebenarnya masih 'baby' dalam blogger nie. Baru 1 tahun 3 bulan :p
  • Bila die jelajah blog aku, mesti dia akan rasa syok sebab muzik blog aku yang macam kanak-kanak riang :p


Dengan ini, saya harap Bro Ben Ashaari akan jelajah blog saya. Apa salahnya bantu membantu kan? Hulurkan bantuan, ringankan beban :)

You May Also Like

2 comments