Akhirnya Baju Itu Milikku ! :D

by - Saturday, April 24, 2010


Salam. Hari ini aku sangat-sangat gembira. Wakaka ~ Kerana apa? Hehe. Teruskan membaca :)

Pagi-pagi lagi mak aku dah kejut. Grrr ~ Aku dah lah mengantuk giler memandangkan malam tadi aku tidur pukul 4+ am. Tu pun mujur lah ada bunyi ayam berkokok. Kalau tak, mau aku tak tidur :p

Dah bangun, aku ingat terus lah siap-siap kan nak pergi keluar. Alih-alih, dekat pukul 12 baru keluar. Haha. Serius cakap lah ~ Aku rasa boring pergi jalan-jalan tanpa adik aku di sisi untuk bercakap-cakap dan bergurau-senda.


Pergi City Mall jer. Kebetulan adik aku call. Haha. Tukar-tukar cerita. Grrr ~ Aku memang mengantuk + bosan masa tue. Dah lah kaki aku lenguh. Soooo untuk hilangkan kelenguhan kaki aku ini, aku pergi berurut guna mesin kaki kat Osim. Haha. Nasib baek tokey die tak marah. Wakaka ;DDD

Makan-makan. Lepas tu aku cakap lah kat ayah aku nak beli baju yang aku berkenan tempoh hari. Baju tu aku dah lama berkenan dan kebetulan ada sale, Buy 1 Free 1. So haruslah aku beli kan? Hehe

Yelah ~ Dulukan aku ada cakap aku nak beli baju tu tak tapi tak dapat. Hehe. Soooo atas permintaan Cik Nana kita, aku letak lah gambar baju aku tu :)


Alhamdulillah ~ Dapat jugak aku beli baju nie. Jenama Goggles. Haha. Senang, simple dan selesa. Haha. Oleh itu rakan-rakan semua, amalkan konsep 3S ini ok? Haha ;DDD Itu pun selepas baju itu 'ditapis' oleh ayah aku dulu. Hehe.

Walaweh ~ jalan-jalan sekejap lepas tu balik. Masuk je dalam kereta, dengan enaknya aku kuak lentang kat belakang tue. Haha. Penat lah weh ~ Kebetulan pulak masa tu hujan, ditambah-tambah lagi dengan aircond kereta dan perut yang kenyang, mau taknya aku tak tidur kan? Hehe

Muka happy dapat beli baju baru :p


p/s : Rindu nak pergi shopping dengan Cik Fyra T_____T

You May Also Like

24 comments