[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Monday, April 12, 2010

Tag dan Award :)


Salam. Masa tengah balas-balas komen di entry ini, aku perasan ada orang bagi award dan tag kat aku. Hehe. Terima kasih untuk Cik Tyadore dan Cik Rashidah sebab bagi award dan tag ini untuk aku :)


Award dari Cik Rashidah :)

7 perkara tentang anda :

  • Suka makan dan suka mencipta resepi yang entah apa-apa
  • Dah ada lesen P tapi takut nak bawak kereta XD
  • Sekarang pakai HP adik sebab HP dia lebih canggih dari HP saya T_____T
  • Owh ~ suka sangat baca buku tapi agak cerewet bab-bab nak beli buku sebab takut pembaziran wang berlaku ke atas buku-buku yang tidak bermutu. Haha
  • Suka baca novel-novel yang lama-lama exp Ahadiat Akashah punya novel ^_^
  • Laptop aku tak ada web cam. Sila gelak T___T
  • Suka kumpul handbag tapi tak pernah guna
  • Tak boleh nak tulis apa-apa sebab yang ini dah masuk ke 8 dah. Die nak 7 jer. Haha


Tag dari Cik TyaDore :)

5 orang yang hidup kat dunia ni yang korang tak boleh lupa

  • Family First
  • Budak-budak Sester
  • Budak-budak Tengku Mahmud
  • Kawan-kawan kat tempat kerja
  • Jiran-jiran kat Gong Kedak yang supper duper great ! ;DDD

5 benda yang korang sayang nak buang

  • Buku-buku cerita/novel
  • Gambar-gambar lama
  • Rambut saya bila dah panjang. Haha XD
  • Baju sekolah T_____T
  • Kasut-kasut lama

3 benda yang korang impikan dan akan jadi kenyataan satu hari nanti ?

  • Kamera DCLR
  • Kereta sendiri
  • Lawyer :) Yes ! I want to be a lawyer !

based on question 3, why??

  • Kamera : Aku suka amik gambar dan bereksperimen dengan gambar-gambar tu semua
  • Kereta : Senang nak bergerak ke mana-mana nanti
  • Lawyer : Minat dan untuk jaminan masa depan :) Insyallah ~

5 org yg korunk nak tagged

  • Sesiapa nak buat, buat lah ~ :)


TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts