Hutang Tag T______T

by - Friday, April 30, 2010


Salam. Hari ini aku bukak je cbox lepas taip entry bawah ini, aku dapat 2 tag. Walaweh ~ Hurm ~ Buat kan je lah ~ Lepas ni tak nak buat dah. So jangan tag aku lepas nie. Muahahaha ;DDD

1st tag from Mr Wann

+ Adakah anda rasa happy sekarang?
Tak sebab hati tengah berdebar-debar menantikan keputusan UPU
+ Kenapa anda happy?
Hoi ! Ada aku cakap aku happy ker? Haha ;DDD

+ Apakah benda yang boleh buat anda happy?
- Cotton candy/Lollipop/Ais krim ^_^
- Lappy/Handphone :p
- A boyfriend ?? T_____T

+ Pernahkah anda menerima tag?
Tipulah kalau aku cakap tak pernah. Haha ;DDD

+ Nyatakan warna yang anda suka?
Something that colourful ! But I prefer white ! :))

+ 6 orang yang anda mahu tag?
- Cik Fyra
- Cik Eddy
- Cik Roy
- Cik Ieeko
- Cik Aishah
- Cik Yana

+ Sifat orang yang tag di atas
-Cik Fyra : Seorang yang cool
-Cik Eddy : Seorang yang sabar
-Cik Roy : Seorang yang sabar
-Cik Ieeko : Seorang yang hyperactive
-Cik Aishah : Seorang yang slumber
-Cik Yana : Seorang yang lembut jiwa

+ Soalan cepu emas. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
Yes ! Of courselah ~ Insyallah ~ Lepas ini nak tingkatkan usaha lagi untuk dapatkan apa yang belum tercapai :)



2nd tag from Cik Azie
Tag ini pernah dah aku buat dulu di entry 3 Sahabat Karib. So aku buat je lah tapi dari 8 ke belakang ok? Hehe


Gambar kat atas ini ialah masa aku kerja lagi kat Kedai Kasut Viss. Hehe. Masa ini ada stok kasut baru sampai. So aku dengan kawan-kawan kerja aku berpakat, kitorang susun balik semua kotak-kotak tersebut ikut nombor die. Sebab masa customer nak kod kasut tue, susah nak cari. Hehe. Giler ~ Memang panas lah susun kotak-kotak tu sahaja. Dan pada hari itu jugak, aku amik overtime. Haha. Rajinkan aku bab-bab mengemas ini? Hehe


Rindu nak kerja balik sekali dengan Alya, Lala dan Baby

Our last hang out T______T

You May Also Like

0 comments