500 Followers. Siapa yang bertuah? :)

by - Thursday, April 29, 2010


STICKY NOTES !!!


Salam. Wah wah wah ~ Tadi aku bukak je FB, macam-macam benda kawan-kawan aku duk cakap. Tapi yang paling aku terkejut sekali, cikgu aku pun ada baca blog aku jugak. Dan yang paling mengharukan aku ialah bila cikgu aku cakap macam ni "..Mai, i like you blog. Interesting to read.." Walaweh ~ Sedikit perasaan bangga di situ ~ Haha ;DDD


Cikgu cikgu cikgu, ada tak sebelum ini saya cakap saya sayang kat cikgu? Haha ;DDD


TEEEEEEEEEETTTTTTTTT !


Ok dah dah dah ~ Sebenarnya aku nak anjurkan satu contest nie. Hehe. Terhad kepada satu pemenang je taw ~ Hehe. Sape cepat die dapat ! Haha

Berita baik ini aku tujukan KHAS kepada sesape yang belum follow blog aku. Hehe. Yang dah follow tu, mintak maaf yer ~ Hehe

Seperti yang semua orang sedia maklum, followers aku dah ada 491. Jadi aku nak mencari followers aku yang ke 500 ! Haha.

Syarat-syaratnya ialah ;
  • mesti ada blog yang mudah aku nak singgah
  • seorang manusia
  • tak kisah lelaki atau perempuan
  • dah jadi 500 tue, kena tinggalkan link di cbox aku dengan ayat "..AKU LAH FOLLOWERS KE 500!!!.." sebab senang aku nak singgah dan detect. Hehe *Macam poyo je ayat tue. Haha ;DDD

Kelebihan yang bakal diterima kepada followers aku yang ke 500 ialah:
  • boleh exchange link dengan aku
  • aku akan promote blog dia di entry aku
  • topup RM10 dimasukkan ke dalam akaun anda ! Celcom atau Maxis jer. Yang lain aku tak layan. Haha ;DDD

Ok. Apa yang perlu dilakukan senang jer. Bila dah jadi followers yang ke 500, print screen sebagai bukti dan email kan kepada cheekywinx92@gmail.com. Kalau nak bagi nombor telefon sekali pun tak pe. Kalau tak nak bagi pun tak kisah. Insyallah ~ Aku akan buka email aku sebab aku ni jenis yang malas nak bukak email! Haha

So apa yang ditunggu lagi ! Refresh kan lah page anda berulang kali supaya anda dapat menjadi followers yang ke 500 ! Haha ;DDD

Cepat cepat cepat !
Terhad kepada seorang pemenang je !
Siapa cepat, dia dapat !
;DDD





You May Also Like

16 comments