[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Tuesday, April 20, 2010

Oh No! Jangan Pergi Tinggalkan Saya !!


No ! Aku yang salah ~ Fiq, please ~ Jangan pergi ! Salah aku ~ Bodoh bodoh bodoh ! Aku yang bodoh ! Selama ini aku tak nampak. Aku buat kau terasa hati dengan aku. Aku buat hati kau hancur sebab aku. Ya Allah ~ kenapa aku tak nampak selama ini?

Sekarang kau dah terus terang dengan aku. Dan sesungguhnya aku dah banyak hancurkan hati kau. Selama ini kau pendam kan semuanya. Jahatnya aku ~ T______T

kalaulah pedih bila tngan kita terhiris tp terasa lg pedih bila teringat benda yg da lepas...
tp bermula dari situlah semuanya

tp pd awalnya sy mmg benar sayang dan cinta pd awak

tp ini yg sara balas

terima kasih

Oh Fiq, adakah ucapan terakhir "..terima kasih.." bermakna kau akan tinggalkan aku? No ~ No! Aku tak tak biarkan benda ini berlaku. No ~ Kau patut berada dengan aku lebih lama lagi. Kau tak boleh pergi macam itu jer ~ Aku tak kan biarkan benda itu berlaku.

abg dari jauh sebenar nak cari sara td
bila da sampai e2 yg sara lemparkan

bermula dari situlah hati sy hancur sebenarnya..

Fiq, awak memang tak boleh pergi macam tu jer. Sebab saya tak kan benarkan benda ini berlaku. Kalau awak pergi bermakna awak dah bawak diri saya. Saya akan terus ikut awak sampai bila-bila. Saya bukan tak nak pergi jumpa dengan awak cuma masa tu kereta tak ada. Saya takut nak suruh awak datang rumah walaupun masa tu awak datang dengan ummi awak ~ T_____T

Bila saya baca setiap kata-kata awak, berderai-derai air mata ini keluar sebab seolah-olah saya pun terkena tempias kesakitan awak tue. Sebab saya tahu macam mana sakit dan hancurnya hati bila orang yang kita sayang sakiti hati kita. Badan saya lemah tiba-tiba. Kaki saya tak kuat nak tampung badan saya. Semuanya sebab awak Fiq.

Oh no ~ Kenapa selama ini awak pendam kan semua ini hah? Dan kenapa aku tak boleh nak selami perasaan kau tue? Bodoh bodoh bodoh !

Fiq, saya tak main-mainkan awak. Betul ~ Saya sayang awak. Dan saya tak pernah ketawakan awak. Tapi saya menangis kerana awak sebab awak dah pendam kesakitan yang satu ketika dulu kesakitan tu pernah saya rasa. Saya tahu macam mana rasa sakitnya hati dan perasaan ketika itu.

Fiq, saya sayang awak. Fullstop.
Saya tak ada masa nak main-mainkan awak. Fullstop.
Maafkan saya. Fullstop.


..And the girl went to bed with tears in her eyes. She try to comfort herself, try to forget what had happen just now. But she cant. She keep on crying when she remember about him. She just realised what had she did. The girl cant do nothing except crying, crying and crying.."

And the girl was ME!
T______T




TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts