Kuala Lumpur International Airport

by - Thursday, April 08, 2010


Salam. Hai rakan-rakan semua ! Haha. Rindu aku tak? Tak rindu? Tak pe ~ Aku tak kisah pun sebab aku pun tak rindu korang ! Haha ;DDD

Oklah ~ Sekarang ni aku pinjam lappy ayah aku, 0n9 dekat Food Court KLIA. Hehe. Lappy aku dah tak ada bateri sebab masa naik bas dari Kuala Terengganu ke KL aku pasang lagu. MP3 aku rosak lah ~ Hehe

Sekarang ini aku tengah tunggu flight pukul 2. Lambatnya ~ Hish ~ Ok lah rakan-rakan. Aku nak pergi berFB pulak. Semua budak-budak FB tengah syok kenakan aku. Yelah ~ Mentang-mentanglah aku nak pergi Sabah. Macam-macam diorang duk kirim barang dekat aku. Haha

p/s : Lappy itu bermaksuh laptop ok? Aku takut ada orang tak faham pulak. Haha.

p/ss : Malam tadi pergi KLCC. Ada fashion show. Kebetulan jumpa dengan Linda Jasmine ! Haha. Then pergi Kinokuniya, nak cari buku Lagenda Budak Setan by Ahadiat Akashah tapi akak tu cakap diorang dah tak reprint dah T_____T So aku beli buku Katerina dan Kasyah-Lagenda Berakhir. OMG ! Aku dah tenggelam betul dengan dunia Kasyah ini ~ ;DDD

You May Also Like

2 comments