I Hate Window Shopping !

by - Tuesday, April 13, 2010


Salam. Aktiviti hari ini adalah window shopping !!! ;DDD Act mak aku nak beli barang-barang dapur sikit. Memandangkan ayah aku outstation sekarang ini, maka aku lah menjadi penemannya ~

Mak aku ajak pergi City Mall. Ok lah ~ Hurm ~ Sebelum masuk Giant dalam City Mall tue, aku dan mak aku pergi ronda-ronda sekeliling City Mall tue. Haha. Act inilah pertama kali aku pergi shopping complex dengan keadaan mengantuk yang teramattt ~

Yeah ~ Dah jadi macam beruang panda kan? T____T

Malam tadi aku sibuk buat entry pasal Buang Bayi. Lepas tu dapat pulak feedback yang bertalu-talu. So aku tido agak lewat lah semalam. Dalam pukul 1.30 pagi. Lepas tu kena bangun awal-awal pagi. Mengantuknya ~

Act kat sini kan waktu die tak sama dengan Semenanjung. So kalau dah pukul 9 malam tu rasa macam dah pukul 10 dah. Gituuu ~

Jalan-jalan kat area handbag dan kasut. Hish ~ Aku memang tak ada mood dah masa tu sebab aku mengantuk + lenguh berjalan. Mak aku pulak ke hulur hilir. Semangat betul die pagi tadi. Haha

Tapi bila aku dah termasuk ke satu kedai tue, mata aku terus terbuka dengan serta-merta dan aku rasa bersemangat giler ~ Wua ~ I love printed T Shirt ! Lawa giler ! Dah lah Buy 1 Free 1 ! Harga RM43.90. Walaweh ~ Terus aku panggil mak aku cakap nak beli. Dah berkenan giler aku masa tue. Tapi mak aku cakap,

"..Lain kali boleh tak? Sebab kejap lagi nak beli barang-barang dapur. Tunggu gaji mama masuk dulu, lepas tu mama beli lah ~.."

Oh Nooooooo ~ Aku dah berkenan sangat-sangat dah dengan T Shirt tue. Dah lah warna-warna ceria dengan corak-corak yang ala-ala vintage. Wua ~ For the 1st time ever, aku rasa sangat-sangat kecewa bila aku tak dapat beli apa yang aku nak. Sebelum ini tak pernah pun T____T

Nak beli buku kat kedai buku Popular pun, tak ada yang best. Nak beli novel Alaf 21 macam tak syok jer ~ T____T

Selepas meronda-ronda dalam City Mall tu dekat 2 jam, akhirnya tujuan asal datang ke City Mall dilaksanakan iaitu membeli barang-barang dapur. Letih lah aku masa nie. Aku dah kembali mengantuk dan kaki aku dah lenguh sebab berjalan ~

Masa on the way balik ke rumah, terus aku tidur dalam kereta. Mata ini dah tak boleh nak buka dah rasanya.

I hate window shopping !
I hate window shopping !
I hate window shopping !
I hate window shopping !
I hate window shopping !


Window shopping menyakit kan hati aku sebab aku hanya boleh tengok TANPA membelinya T____T And again, I hate window shopping !


Buttt ~ I LOVE SHOPPING ! Haha ;DDD


psst ~ Tapi mood nak shopping tu datang sekali dalam 3 bulan jer. Sebab ikut kepada mood jugak kan? Hehe ~ Anda percaya?

You May Also Like

9 comments