Pelajar Akademi Fantasia :)

by - Thursday, April 15, 2010


Salam. Sekarang ini rancangan realiti TV, Akademi Fantasia tengah hangat diperkatakan. Semuanya gara-gara pelajar-pelajar AF yang tengah mabuk cinta. Haha. Kadang-kadang rasa best jugak tengok. Hehe :p

Tapi kalau dah bercium-cium tangan tue, apa kes tu baiii? Opss ~ Sape dia erk? :)

Bercakap pasal pelajar kegemaran, sudah semestinya aku minat lelaki kan? Ok ok ~ Ini terbukti bahawa aku masih seorang perempuan yang di landasan yang benar. Haha :p

Cop cop cop cop ~ Ingat aku minat Iwan ker? Oh tidak sama sekali ! 1st time tengok memang lah aku cakap "..Wah handsomenya.." tapi bila tengok untuk 2nd time "..Biasa jer.." dan ayat itu akan keluar setiap kali aku tengok Iwan. Hehe. Maaflah peminat Iwan yer ~ Hehe

Aku minat Aliff ! Haha. Aku suka suara dia. Hehe. Bila dapat tahu Aliff di tangga yang tercorot, aku dah tak sedap duduk dah ~ Dan bila Aliff keluar, aku rasa tak semangat langsung nak tengok AF. Haha.

Dan aku juga minat Maulana. Hehe. Tu pun lepas die nyanyi lagu So Sick tue. Auww ~ Bestlah die nyanyi lagu Ne-yo tue ! Haha. Tapi sekarang aku dah tak berapa minat die dah ~

Dan dan dan dan ~ Teng teng teng ! Sekarang ini minat aku beralih pula kepada ~ Encik Syahir ! Haha. Tu pun lepas die bercukur. Haha. Kejam kan aku nie? Memandang paras rupa sebagai sandaran? Aku harap Syahir dapat bertahan dengan lebih lama.

Dan aku perasan die ni kelakar orangnya ~ Hehe. Cuma masa aku tengok dalam Diari *cop cop! Kat KK pukul 7.30 dah nak masuk Isyak dah ok? die macam control jer. Hehe. Korang tengok lah nanti, lama-lama nanti, die akan tunjukkan lah 'taring' die yang sebenar. Hehe


Kalau perempuan pulak, of course lah aku admire dengan Si Adira tue. Hehe. Kalau yang lain-lain, agak kurenglah sikit. Hehe. Exp dengan seorang wanita ini. Hehe. Aku dengan Kak Ynn satu geng taw ~ Sooooo sesape yang nak join geng kitorang, Sabtu ini kita wat banner bagi kat die ok? Suruh die keluar dari AF secara sukarela *Kak Ynn yang ajak aku. Haha ;DDD

Ain pun best jugak ~ Aku rasa maybe dia ada chance kot untuk bertahan lebih lama. By the way, sejak Daus potong rambut, aku dah TERsuka kat die pulak. Haha :p

Walaupun aku tengok AF, tengok pelajar itu ini, aku TAK pernah pun vote untuk diorang. Lepas tu bila ada pelajar favourite keluar, aku akan meroyan depan TV sambil merungut-rungut "..Kenapa die keluar? Patutnya tuttt keluar ! Benci lah macam nie! Apa pasal tak ada orang vote die hah? Alah kesiannya kat die.." sambil pukul-pukul kusyen.



Dan adegan di atas akan selalu berlaku pada setiap kali musim AF ~ T_____T

You May Also Like

12 comments