Pening

Wednesday, April 14, 2010


Argh ~ Benci lah macam ni..

Tadi mesej dengan Fiq. Disebabkan salah faham, dah merajuk. Dia merajuk dengan aku, aku merajuk dengan die. Dah lah hari ni langsung tak mesej dengan die. Argh benci nya ~

Susah ke nak buat lelaki berterus terang? Macam mana hah nak buat lelaki berterus terang? Ngee ~ Susahnya bila kita je yang kena fikirkan pasal die tapi pasal kita, dia tak fikir.

Susahnya nak faham dengan perangai lelaki yang lebih matang dari kita

You Might Also Like

1 comments