Borang UiTM, Medical Check Up & Akaun Bank :)

by - Thursday, May 27, 2010



Salam. Hari ni aku sibuk. Harap maaf. Haha ;DDD Ayat tak boleh blah ~ Hehe ;p

Aku sibuk bukannya apa. Sibuk duk mengisi borang-borang nak ke UiTM. Parents aku dah bising dah sebab aku asyik mengon9 je tanpa sentuh apa-apa pasal borang-borang tue. Kesian kat kau ~

Maka dengan usaha yang gigih, aku pun isi lah borang-borang tue. Heh? Aku benci menulis semua maklumat dengan HURUF BESAR ! Euwww ~ Tak suka ! :p


Pagi tadi nak buat medical check up. Tapi doktor tu pulak tak ada. Nanti orang hospital tue call ayah aku. Tapi kesian pulak kat ayah aku. Sebab dia memang dah sibuk dengan kerja. Huhu ~ Kesian kat ayah gua ~

Tapi nak buat macamana. Kalau ada ayah aku, cepat sikit urusan hospital tue. Datang je hospital, terus je masuk dalam bilik dan cek. Kan senang? Hehe :D

Aku tengok borang medical tue. Ya Allah ~ Macam-macam kena buat ! X-Ray, which is kena topless ok ! Euwww ~ Tak suka lah weh ! Dulu masa nak masuk Sester pun kena buat jugak. Haih -.-

Lepas tu kena 'derma' air kencing pulak. Ya Allah ~ Nak buat apa tue? Aku tak nak bagi lah weh ~ Lepas tu kena cek gigi yang mana aku takut sangat cek gigi. Lepas tu kena buat pemeriksaan mata pulak. Ya Allah ~ Mata aku dah lah rabun sebelah kiri. Hehe :D

Pagi tadi dah bukak akaun Bank Islam. Tapi tak bayar lagi yuran. Maknanya sekarang ini aku ada 2 kad bank, Bank Islam dan CIMB Bank. Insyallah ~ Dah masuk U nanti, duit adalah dalam bank tue. Haha ;DDD


Kesimpulannya, nak masuk U ni macam-macam kena buat. Ni baru masuk U dalam Malaysia. Kalau nak masuk U kat luar negara, amik kau ! Bapok banyak kerja kena buat. Huhu

p/s : Aku tak dan nak app korang punya komen. Sorry :) Dah settle semua, aku balas komen korang ok? :) Jangan marah :D

p/ss : Malam-malam nanti aku akan jalan-jalan kat blog korang ok? Sekarang tengah isi borang UiTM sambil dengar lagu Shahir. Ahaks ! Haha ;DDD




You May Also Like

9 comments