[Song Review] Bila Cinta - Filianti Vee *OST Lagenda Budak Setan :)

by - Monday, May 17, 2010


Salam. Ini entry auto-publish.Hehe :p

Hari itu Kak Ynn ada bagi lirik lagu OST Lagenda Budak Setan kan? Hehe. Ok ok. Aku pun nak berlagak jugak lah dengan letak entry lirik lagu die. Haha ;DDD

Tapi lirik lagu ini aku ambil fresh dari ladang iaitu dari FB Ahadiat Akashah sendiri ! Haha ;DDD Hebat tak? Haha ;DDD



Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kina
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta
Masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Dan ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan


Di pawagam 3 June 2010. Konfem aku akan pergi dan aku akan pujuk jugak parents aku teman aku tengok wayang. No excuse ! :D

Hopefully buku Katerina dan Kasyah-Lagenda Berakhir pun akan difilemkan jugak TAPI kena guna orangLiri yang sama. Baru masyukkk :D

You May Also Like

0 comments