Kau Umpama Mimpi Dalam Tidurku :')

by - Monday, May 24, 2010



Currently aku dengan Fiq dah lama giler tak berhubung. Tetiba lost macam tu jer ~ Its ok ~ Kalau itu yang die nak, aku ikut rentak die :')

Tipulah kalau aku cakap aku tak rasa sedih kan? Walaupun baru kenal (2 months) tapi dia lah yang menceriakan hari-hari aku :)

And for those who keep wondering siapa yang ucapkan kata-kata manis di entry ini,

COP COP COP!
Ingat lagi tak apa yang dia cakap kat aku? Haha ;DDD Meh sini aku nak copy paste jap :)

*************************************************

tau tak pe
ni lah yang saya suka
bukan suka sebab menang
tapi sifat mengalah
setiap kata-kata awak melambangkan
keperibadian
itulah yang saya perhatikan
sifat mengalah tandanya hati awak lembut..

**************************************************

Fiq lah orangnya. Fiq lah orang yang cakap macam tu kat aku :') Aku rasa macam tersentuh sangat-sangat bila baca balik chat-chat kitorang yang lepas.

Ok dah dah dah ! Aku tak nak nangis lagi :) Life must go on ~





































But how could be? Cry is the best medicine kan? :')

You May Also Like

8 comments