Header Baru ! :D

by - Thursday, May 27, 2010



Salam. Mata aku dah berbulu tengok header aku yang lama tue. Huhu. Jadi, aku rasa dah tiba masanya aku nak bertukar ke arah sesuatu yang baru. Hehe ;D

Act dah lama dah aku nak tukar tapi aku tak puas hati dengan header-header baru aku tue. Huhu. Sorrylah ~ Aku memang cerewet sikit bab-bab benda macam nie. Hehe :)

Yang ini header lama aku. Sumpah aku dah bosan ! Sebab itu aku berhajat nak tukar. Hehe :D


Aku pun apa lagi ~ Godek-godek lah koleksi gambar yang aku ada dan aku edit sikit-skit. Fuh ~ Banyak gambar-gambar yang boleh jadi header tapi aku tetap tak puas hati. Haih ~


Mula-mula aku nak letak gambar atas ini sebagai header aku yang baru. Gambar semua dah cun. Aku edit-edit balik pun lawa. Tapi spoil pulak tangan ehem ehem aku tue. Haih ~ Nasib badan ~ Huhu T___T


Lepas tu aku try gambar yang kat atas ini pulak. Haih ~ Tak puas hati sebab just kosong jer. Tak menarik pandangan aku betul. Aku tak nak lah orang yang datang blog aku ini macam rasa bosan jer dengan blog aku ini. Ok reject terus gambar ni !


Cari-cari punya cari, akhirnya ada jugak yang berkenan di hati. Act tak berkenan sangat sebab aku rasa macam warna die pudar jer tue. Aku tak tahu nak buat macam mana. Argh ~ Lantak lah ~ Malas nak fikir panjang. Haha ;DDD


Taraaa ! My new header !
Ok lah tu kot ~ Hehe



Kawan-kawan ! Cepat-cepat bagi pandangan dan komen anda ! Teruja nak tahu nie ! Haha ;DDD


You May Also Like

10 comments