Entry Pendek Pasal UPU dan AF

by - Saturday, May 01, 2010


Salam. Ni post laju ni ! Eh silap silap ! Ni entry yang ditaip dengan kelajuan 100 km sejam nie ! Ok tipu. Haha ;DDD

Alahai ~ Aku baru je nak update blog pasal UPU dan macam-macam lagi info dan kisah di sebalik UPU malam semalam. Hehe. Banyak betul cerita-cerita yang aku dapat taw ~ So aku baru je nak update tapi ~ T_____T

Hari ini seharian aku tak on9 sebab aku pergi beronggeng-ronggeng di Suria Sabah sebab ada roadshow Permata Hijrah dan di 1Borneo sebab nak lenguhkan kaki. Haha ;DDD

Aku ingat malam ini aku nak updatelah blog. Tapi apakan daya ku ~ T______T Encik Syahir dan Encik Maulana telah memanggil-manggil aku. Ya Allah ~ Tak boleh tunggu aku kejap ker? Walaweh ~

Hurm ~ Takpe lah you all. Lepas habis dating, aku akan update blog pasal info-info dan cerita-cerita pasal UPU. Hehe. Sedih, gembira, terharu, bangga, bengang dan segala macam perasaan yang ada semasa dapat tahu UPU semalam. Hehe.

Ok lah you all! Toodles ! Dan kepada budak-budak Lepasan SPM 2009, stay alert sebab aku ada cerita dan info sikit nak bagitahu dekat korang. Maybe bukan untuk korang tapi kita mana tahukan, info-info yang aku ada ni boleh membantu kawan-kawan kita yang lain :)

Act aku pun tak tahulah samada cerita dan info yang aku nak bagitahu ini berguna ke tak. Argh ! Lantaklah ~ Asalkan aku dah jalankan tanggungjawab aku sebagai seorang manusia, blogger dan rakan untuk menyebarkan ilmu dan info :)

Korang tak rasa bangga ke dapat kawan macam aku nie? Haha ;DD

Ok ok ok lah ! Janji nak tulis entry pendek tapi dah berjela-jela pulak ! Aduhai ~ =.="

Haha. Last but not least, tolong VOTE FOR SYAHIR & MAULANA taw ! Aku tolong tengok jer ~ Haha ;DDD

Tangan aku tak leh nak berhenti menaip lah ~ =.="

You May Also Like

0 comments