Lembu dan Award Cantik :)

by - Wednesday, May 05, 2010


Salam. Tadi aku cek-cek di Cbox aku. Hehe. Aku dapat tag dari Puput. Walaweh ~ Act dari semalam lagi aku perasan ada tag ni tapi tak dan nak buat. So aku bookmark je lah dulu blog die. Haha ;DDD

Lembu! Aku tengah minum susu kau nie ! Haha ;DDD Ducth Lady Fresh Milk ! Saya sangat-sangat sukeeee ! Haha ;DDD


Thank and link the person that give you the cow
Give a big clap to Cik Puput sebab bagi aku lembu free nie. Hehe :)

Bagi balik lembu ni kat 7 blogger paling aktif *Aku malas nak letak link korang. Maaf :)
Fyra
Kak Ynn
Kak Aishah
Kak Ieeko
Kak Iela
Mr Wann
Farah Syuhada

Bagitahu dorang, wasiat ini dari Orang Kaya Kampung Sepening Lalat Sdn Bhd (OKSPL)
OKSPL nak bagi lembu free kat korang :)

Cerita 3 perkara yang selalu anda buat sambil tengok TV
Main mesej, makan dan main tekan-tekan info Astro kat TV lepas tu mak pun marah. Haha ;DDD

Bagitahu 3 makanan pelik yang pernah anda makan
Aku makan benda yang biasa-biasa jer. Haha ;DD

Berapa ramai kawan anda di Facabook
Haha. Almost 500 + Semuanya yang tak pernah aku add ! Haha ;DDD

Macam mana korang boleh jumpa dengan Pakwe @ Makwe korang?
Err ~ Skip soalan ni T____T


Dan dapat award dari Encik Asyraf Hamasaki dan Cik Tiena ! Thanx u olls ! ;DDD

You May Also Like

0 comments