Kurt Cobain, Justin Bieber & Mia Sara Nasuha :)

by - Thursday, May 06, 2010



I just read this from my fri
end`s status.
"Dear God please give us Kurt Cobain back and we will give you Justin Bieber"



Terus aku gelak-gelak depan laptop aku ini taw ~ Hahahahahaha ;DDDDD ~ Entah sape entah yang buat statement macam ini. Heh (?) =.="



Cool ! ;DDDD


"..Its better to be hated for what you are than to be loved for what you're not.." - Kurt Cobain


Orang cakap die ni comel. Heh? Comel ker? Hurm ~ Tunggu aku jumpa dia dulu baru aku bagitahu comel ke tak die tue ok? Hehe :)

Apa-apa pun, Anugerah Budak Comel dimenangi oleh . . .


Err ~ Perlu ke aku bagitahu? Heh ~ Aku rasa 1Malaysia dah kenal dengan die dan duk gila-gilakan die sebab budak ni comeeelllll sangat-sangat ! Haish ~ Geramnya aku ! Haha ;DDD

Walaupun aku tak tengok Adamaya. Aku ulang, aku TAK TENGOK Adamaya tapi aku cukup berkenan dengan budak ini ok? Hehe. Tetiba rasa nak potong rambut macam dia. Haha ;DDDD

Adik comel, jadi duta blog akak boleh? Link blog akak ini kan sesuai betul dengan adik. Nak tak? Akak bagi topup RM10 ok? Haha ;DDD


Dari adik pegang benda tu, baik adik pegang benda kat bawah ini ~



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;DDDD

You May Also Like

8 comments