Segmen Khas Darkbatman : Aku Punya Entry Baik Punya

by - Monday, May 10, 2010


Salam. Aku rasa mesti semua orang kenal Darkbatman kan? Otai blogger yang gagah perkasa tue. Hehe :)

Baru-baru ini dia ada buat satu segmen khas dimana kita pilih entry yang terbaik untuk dipromote oleh beliau. Maka dengan ini, aku nak join jugak ! Haha ;DDD


Klik header di atas untuk mengetahui maklumat lebih lanjut :)


Setelah aku belek-belek aku punya entry, aku rasa aku nak Abang Darkbatman promosikan Kisah Chenta aku. Yup ~ Kisah chenta aku yang benar-benar berlaku dalam hidup aku suatu ketika dulu.

Kenapa aku pilih entry tue? Sebab aku rasa entry itu adalah entry yang aku taip dengan pelbagai perasaan yang bercampur baur. Aku rasa gembira bila terkenangkan detik-detik permulaan aku dengan die. Aku rasa keliru dengan apa yang terjadi antara aku dengan die. Aku rasa sedih bila dia buat macam tue kat aku. Dan aku rasa bodoh bila terkenang-kenangkan balik apa yang berlaku.

Aku taip entry itu dengan jiwa dan perasaan aku. Aku rasa sebak bila aku baca balik entry itu. Dan percaya atau tidak, aku masih dapat rasa bagaimana sakitnya hati dan perasaan aku walaupun kisah cinta aku tu dah lepas beberapa tahun yang dulu. Dan percaya tak, selepas kisah cinta itu berlaku, aku single sampai sekarang :')

Aku rasa aku dah bagi banyak dah sebab kenapa aku pilih entry itu kan? Hehe. Kang aku bagi lebih-lebih, bosan pulak korang baca. Hehe. So kalau nak baca kisah cinta aku tue, tekan sini. Kalau tekan kat perkataan Kisah Cinta tu pun boleh jugak. Aku link kan semua :)

Aku harap, Abang Darkbatman dapat mempromsikan entry aku tue. Sekian, terima kasih :)


Sedikit pesanan : Maaflah kalau ada perkataan yang berwarna-warni dalam entry Kisah Cinta tue sebab masa tu aku punya blog warna hitam. Lagipun masa tu aku baru je berjinak-jinak dalam blogger ni. Kalau tak nampak perkataan, boleh highlightkan jer.

Dan maaf jugak kalau tak faham apa yang aku tulis masa tu sebab aku ada guna shortform sikit-sikit. Aku dah try edit balik tapi tak boleh. Tak taw kenapa =.=" Segala kesulitan amat-amatlah dikesali :)

You May Also Like

5 comments