[Search]

About Me

INSTAGRAM : MYSARANEWRIE

[klik it]

Home Ads


Tuesday, May 11, 2010

Jadual Tidur Saya :)


Apa yang kartun lidi ni cakap dan buat, 100% sama dengan aku. Haha ;DDD


Sejak habis SPM ni kan, aku selalu tidur lewat. Bangun pun sah sah lah lewat. Heh? Anak dara ni memang tak patut buat bini betul. Buat awek boleh lah ~ Haha ;DDD

Dulu-dulu pukul 2 dah start masuk tidur. Lepas tu landing baik punya atas katil. Haha ;DDD Pukul 9 baru bangun. Wakakakakka ~

Kemudian berganjak kan masa ke pukul 3 + macam tu baru masuk tidur. Bangun pulak pukul 10 lebih. Haha ;DDD Teruk teruk ~ =.="

Dan sekarang ini aku dah terbiasa tidur pukul 4 + lebih. Haha. Kadang-kadang pukul 4.30 pagi aku masih duduk depan lappy, duk berym dengan seorang blogger nie. Haha. Nak ke aku cerita pasal die? Hehe. Nanti aku tanya kat die. Haha ;DD

Die ni pulak sama kepala dengan aku. Pukul 4 pun tak ngantuk-ngantuk lagi. Haha ;DDD Dah ada geng yang tak berjaga, tak kan aku nak tidur awal kan? Haha ;DDD

Kalau pukul 4.30 baru nak masuk tidur, habis tu aku bangun pukul berapa? Haha ;DDD Dalam pukul 11-12 aku bangun lah ~ Tu pun sebab tetiba rasa panas. Matahari memancar tepat-tepat ke bilik aku taw ~ Haha

Bila aku tidur lewat dan bangun awal, aku dah jadi adik-beradik panda dah. Bengkak semacam jer ~ Hari Sabtu lepas, ayah dan mak aku kejutkan aku bangun dari tidur *sebab nak pergi keluar dengan menggunakan spray air. Pfft ~ Padanlah rasa sejjjuuuuuukkkkkk jer ~ Haha ;DDD

Dan tadi, senior aku, Kak Ramie cakap, masa Orientasi kat UiTM Dungun, wajib bangun pukul 4 pagi dan tidur pada pukul 11 malam. Heh? Pukul 4 pagi ialah waktu tidur aku lah ! Bukan waktu bangun dari tidur !


p/s : Sedang berusaha untuk betulkan balik jadual tidur aku

p/ss : Kazen aku lagi hebaakkkk ! 2 hari straight tak tidur langsung ! Dan sekarang dia cabar aku pulak. Ngok betul lah ~ =.="


TAHNIAH kerana berjaya membaca entry ini sampai habis! :D

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[klik it]

recent posts